Depanero
Am cumparat o imprimanta de la un magazin online.Si faza e ca dupa 11 luni nu mai imprima cum ar trebui defapt nici nu se mai prea vede ce ai vrea sa iese.E in garantie asa ca am trimis-o la cei de la Depanero.Acestia dupa nici o saptamana suna si zic ca este tonerul(acesta fiind schimbat acum nici 1 luna) si unitatea de imagine.Aceasta din urma nu intra in garantie deoarece este consumabila.Ce naiba este unitatea de imagine daca careva stie si daca vi se pare normal ca aceasta sa nu intre in garantie ? Imprimanta este una de firma nu dau nume care a costat cam 1000 lei, imprimanta laser.
|
Comentarii
Akbar
Daca pretul consumabilelor este mai mare de 20% din cel al imprimantei, in mod cert imprimanta este de proasta calitate. Prima problema este sa stii exact care sunt toate elementele consumabile...
Angel, nu conteaza numai de cate ori a ajuns la service, ci si cate zile a stat la ei. Din vagile mele cunostinte, cred ca ai deja dreptul la o tableta noua, lucru pe care il poti solicita la urmatoarea interventie la service.
Atentie: in certificatul de garantie al noului produs (tableta) trebuie trecuta data la care ai intrat in posesia ei, altfel cei de la service te pot pacali...
Inkubus
Inkubus
moona81
Inkubus
moona81
Inkubus
Inkubus
angel_angel39
Mai am garantie inca un an,sunt curioasa ,de cate ori se mai strica.
Desi,corect ar fi fost sa mi-o schimbe,dupa 3 reparatii.
Cred ca trebuie sa ma interesez la OPPC.
Inkubus