- Inkubus
- »
- Blog
- »
- Teapa Telekom
Teapa Telekom
Sunt acasa si mama mi-a zis ca cineva de la Telekom a sunat-o ca primeste un telefon smartphone gratis.Mama a intrebat daca presupune un contract in plus, daca trebuie sa plateasca ceva in plus iar persoana de la Telekom a zis ca nu.E ceva promotional si pur si simplu e ceva gratis ca promotie.
Dupa 1 luna mama a primit pe factura in plus 50 lei(pentru 2 ani) plus 230 lei pretul telefonului. Atunci a sunat la serviciul clienti si acestia au spus ca este un contract in plus pentru acel telefon.Mama a zis ca nu semnat nimic decat la curierul , predarea coletului. Se poate face ceva sau ar trebui mers la protectia consumatorului? |
Comentarii
Pagini
1 2Da6996
Meerkat
Faptul ca a semnat pentru un colet nu inseamna nimic; daca in acel colet era cocaina si ea nu stia? veneau mascatii sa o salte? DA. Ea a semnat ca a primit un "ceva", nu a semnat un contract, ca daca ar fi semnat ar trebui ca si Telekomul sa aibe o copie a contractului, nu? daca nu au inseamna ca au vandut blana ursului din padure. dar e sigur ca ei au inregistrarea completa a convorbirii telefonice si doar Politia are acces la ea.
Si nu exista nici o prevedere legala ca o discutie telefonica reprezinta un angajament contractual scris, cu clauze si tot ce trebuie, ca asa pot si eu spune la telefon ca iti vand jumatate de pe Jupiter si pe urma iti cer banii. Vorba volant, scrisul manent!
Meerkat
Acum ceva vreme am cerut telefonic un serviciu gratuit; la facturare am descoperit ca acel serviciu a fost facturat; I-am sunat,bineinteles sa ii intreb; raspunsul a fost ca a fost o greseala si ca nu se va mai factura. S-a scazut acea greseala din urmatoarea factura? NU. Hai sa facem o matematica simpla: daca un abonat este furat cu 1 euro pentru ceva gratuit, inmultim cu numarul de abonati si vedem cum de fapt Telecomul a furat minim 1 milion de euro dintr-o "eroare".
S-ar pune intrebarea: cati chiar citesc o factura si ce anume se factureaza? prea putini, furtul in forma continuata continua!
In cazul mamei tale este vorba de inselaciune.
Am avut o colega ce lucra la ei si care era instruita sa declare ca totul este gratis si sa "tuseasca" atunci cand spunea ca valoarea facturii va creste cu o valoare sau alta. Altfel venea seful si ii dadea un KPI minim.
Solutie: in momentul in care va suna oricine, de la orice serviciu ii rugati sa astepte pana cand luati reportofonul/telefonul pentru a inregistra, asa cum o fac si ei, convorbirea; in acel moment vi se va inchide telefonul; sau a fost doar cazul meu.
Pe de alta parte, chiar daca au interese si comisioane, ANPC-ul sau un subiect de stire poate i-ar mai domoli - nu ca oamenii si-ar vedea banii inapoi, ca e la o adica un contencios administrativ care se solutioneaza in 5 ani.
Si ca tot vorbim de timp, stiati ca termenul legal pentru pastrarea de catre abonat a facturilor este de 2 ani? daca cineva zpune ca nu i-ai platit o factura de acum 1 an si 11 luni, tu trebuie sa ai dovada ca esti nevinovat - asta legat si de prezumtia de nevinovatie; trebuie sa demonstrezi ca nu esti vinovat, ca altfel esti prezumat vinovat.
Inkubus
Inkubus
Inkubus
Inkubus
Inkubus
Inkubus
Cred ca mama a semnat si contractul cand a primit telefonul.Asa au zis cei de la Serviciul Clienti.Mama a crezut ca e doar hartia de primire a telefonului.Dar in mod normal ar trebui sa primeasca o copie a contractului.Nu a primit nimic.
cristianforllan
Probabil...poate erau specificate in contract si conditiile in care se elibereaza un telefon.
Graba strica treaba.
Pagini
1 2